joi, 8 martie 2012

Ziua de 8 Martie la Asociatia Hercules

Fiecare copil de la Asociaţia Hercules a aşternut pe hârtie gândurile bune si mulţumirile faţa de mămicile lor, pentru Ziua de 8 Martie.

Iată câteva:


“Eşti cea mai frumoasă mămica din lume”


“Tu eşti cea mai importantă persoană din viaţa mea”


“Ti-aş dărui inima mea şi tot sufletul meu”


“Am vrut să-ţi culeg stele să ţi le prind în păr, dar este cu neputinţă; am vrut să culeg un buchet de ghiocei dar nu rămân mereu fiindcă se ofilesc”


Emoţionate, mămicile au primit din partea copiilor scrisorile însoţite de un mic pachet cu produse de igienă oferite de Procter&Gambel.


Nu au fost uitate nici senioarele care frecventează clubul centrului, doamnele învăţătoare voluntare şi elevele de liceu voluntare care au primit câte un mic cadou în semn de recunoştinţă pentru sprijinul oferit acestor copii minunaţi.


Mulţumim companiei P&G România

Pentru a vizualiza câteva rânduri de 8 Martie va rugăm clik aici.... https://picasaweb.google.com/Organizatiahercules/ScrisoriCatreMama#



Niciun comentariu: