vineri, 16 martie 2012

Activitatea unui voluntar devotat nu se incheie niciodata

Programul Voluntar de Profesie editia 2011 sustinut de Fundatia Vodafone Romania s-a incheiat. Am fost onorati sa fim printre castigatorii acestui program.

Gandurile Ralucai la final de proiect ne bucura la fel de mult:


“Iata dragii mei ca odata cu venirea primaverii si cu aparitia – in sfarsit - a primelor raze de soare mai indraznete ne pregatim si pentru incheierea unui program plin de realizari si satisfactii. Si vorbesc aici doar de incheierea programului in sine, deoarece activitatea unui voluntar devotat nu se incheie niciodata. Cred ca si voi, ca si mine veti continua minunata activitate in care ne-am implicat.


Spun asta deorece aceste 6 luni au fost cea mai frumoasa perioada din viata mea. O perioada in care m-am simtit intotdeauna utila, am simtit ca pot schimba ceva in comunitatea locala in care m-am nascut si de asemenea in vietile micutilor beneficiari ai Asociatiei Hercules.


Acum ca i-am cunoscut atat de bine nu as putea sa ma mai despart de ei sau de colectivul minunat de la Hercules, format din oameni cu suflet mare dedicati trup si suflet activitatii de ajutorare a altor personae. Datorita acestor oameni minunati 50 de copii din Costesti invata lucruri noi si pot beneficia de educatie, imbracaminte, o masa calda iar eu nu pot decat sa sper ca am contribuit si ca voi contribui in continuare ca acesti micuti sa aiba o viata mai buna.


Iar colegilor voluntari le doresc sa poata schimba lumea in bine prin activitatile lor si sa aiba parte numai de impliniri.”


Multumim Fundatie Vodafone Romania pentru oportunitate.

Niciun comentariu: