luni, 3 iunie 2013

Dupa petrecere :)



Am modelat impreuna baloane si ne-am distrat pictandu-ne fetele cat mai artistic. Am petrecut clipe frumoase alaturi de Scufita Rosie pe parcursul intregii zile care a fost si maestrul de ceremonii al evenimentului.
Am urmarit cu sufletul la gura spectacolul de varietati oferit de trupa de teatru Magic Art din Bucuresti, am dansat, am cantat, ne-am distrat si am participat la concursuri.

Impresii dupa petrecere:

“Eu mi-am gasit partenera de dans din randul colegilor de la scoala Zorile. “– marturiseste Olivia – de la Hercules
“Mie mi-a placut cel mai mult cadoul pe care l-am primit: carti, jucarii, pixuri, pasta de dinti, sapun, etc “– marturiseste - Cristian de la Scoala Tomsanca
“Cum o sa dorm la noapte fara sa-mi sterg pictura de pe fata  ca sa ma admire si ceilalti colegi maine la scoala”- Andrei- gradinita Costesti
Ne-am distrat impreuna cu Alexandra Corolea de la BCR si copiii angajatilor de la ABA Arges.
Multumim prietenilor nostrii care au facut posibila aceasta zi minunata: Fundatiei Vodafone, Editura All, Okaidi, Siemens, BCR si P&G.
Multumim voluntarilor nostrii pentru ajutor.


Niciun comentariu: