luni, 20 decembrie 2010

Compania Siemens si Asociaţia Catalactica l-au ajutat pe Moş să ofere celor mici cadourile visate.

48 de copii beneficiari ai Asociaţiei Hercules au scris anul acesta scrisori pentru Moş Crăciun. Moş Crăciun a citit cu atenţie scrisorile primite de la 48 de copii şi le-a îndeplinit întocmai dorinţele, impărţind darurile vineri, 17 decembrie, ora 14.00 la sediul Asociaţiei Hercules din Costeşti, Victoriei 40, Argeş


Ajutaţi de spiriduşul trimis de Moş Crăciun, copii cu vârste între 7 si 14 ani au scris scrisori colorate bătrânului generos. Angajaţii companiei Siemens s-au mobilizat pentru a-l ajuta pe Moş Crăciun să îndeplinească dorinţele copiilor, au citit scrisorile şi au umplut tolba Moşului cu cadourile cerute de cei mici.
„Mulţi dintre copilasii nostri nu mai scriseseră niciodată o scrisoare Moşului, pentru că nimeni nu i-a învăţat să creadă că visele lor pot deveni realitate. Ne dorim ca aceşti copii să cunoască bucuria Crăciunului şi generozitatea unui Moş care, pentru prima oară, le-a adus anul acesta cadourile pe care ei şi le-au dorit." - Petruta Stanescu



Ana Maria, 8 ani, i-a scris Moşului: Dragă Moş Crăciun, îmi doresc să îmi aduci o păpuşă Barbi, un costum de sport roz şi multe dulciuri. Te iubesc Moşule!



Cristina, 10 ani i-a scris Moşului: Dragă Moşule, am fost cuminte şi anul acesta; aş vrea să-mi aduci un ursulet, o carte, cercei, dulciuri, o minge şi un penar. Abia aştept să vii! Cred în tine!!!



Alex, 10 ani I-a scris lui Moş Crăciun: Dragă Moşule, nu vreau să mă laud, dar învaț bine şi doresc să-mi aduci o minge originala, mănusi de portar, ghete de portar, costum de portar şi multe dulciuri.


Draga Moşule, nu am fost prea cuminte anul acesta dar am şi eu câteva dorinţe: tractor pe telecomandă şi dulciuri. Mulţumesc, scrie Pavel, 10 ani în scrisoarea adresată lui Moş Crăciun



Mulţumim angajaţilor companiei Siemens şi Asociaţiei Catalactica pentru generozitate.

Niciun comentariu: